torstai 10. helmikuuta 2011

that's me! elli

Terve siis!

Mie oon Ellinoora, mutta enemmän pelkkä Elli. 20 vee, hauska, laiska ja vähän tyhmä tyyppi täältä Lapin pääkaupungista. Opiskelen yliopistossa sosiaalityötä huonolla menestyksellä, mutta sisälle päästiin ja sehän se on tärkeintä!

Oon tämmönen vähä höperö, tykkään hulluna eläimistä ja pyrin olemaan "parempi ihminen" ku en syö punaista lihaa, mutta tottahan se on, että joutuu ne kanat ja kalatki kärsimään, mutta ku en mie osaa kokata.. siis kasvisruokaa ja oon liian laiska opettelemaan. Onhan mulla kämppiskin, mutta se on yhtä toivoton kokkauksessa kun mieki.

Vapaa-ajalla tykkään juhlia ja vaikka se onki vähentyny niin silti minua yleensä näkee vähintään kerran viikossa tivolissa, kauppayhtiöllä tai jossaki muualla täällä Rovaniemen hurjassa yöelämässä. Tää blogi on sitten vaa tämmönen ajanviete ja hyvä syy käyttää kameraa.
Yhessä tyttöjen kans saadaan varmasti sitten vähän useammin päivitettyä blogia (tai siis joku päivittää kun muut ei jaksa).


Lopuksi sitte tämmösiä perus kysymyksiä, mihin jokainen meistä kirjottajista
vastaapi, ja varmaan kaikki te "lukuisat lukijat" ootte joskus nuorempana vastannu.

Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiosaarelle?
-ottaisin varmaan hotellin sisältöineen ja palveluineen (sehän on vain yksi asia), sitten ottaisin minun rakkaat (ystävät, koiran yms ja taas vain yksi asia..). Viimesenä ottaisin sitte minun tietokoneen ja toimivan mokkulan siihen. :--)

Jos olisit eläin, mikä olisit ja miksi?
- Olisin varmaan heppa ko ne on nii kauniita, syö paljon ja haisee pahalle. Just niinkö mie? eheheh.

Mikä sinusta tulee isona?
- Enpä tiiä, mie toivon, että saan tuon yliopiston käytyä ja valmistun koulukuraattoriksi.. rikas minusta ainakin tulee, vaikka sitten lottovoiton kautta.

Mitä vihaat ja mistä pidät?
- vihaan ihmisiä, jotka kohtelee eläimiä huonosti ja vihaan myös valehtelijoita. Pidän melkein kaikesta! valehtelematta.

lempiruoka?
-riisi ja kana, voi kana parat :'(

lempielokuva/kirja?
-elokuva on varmaankin hachiko, se on niin ihana ja koskettava. kirja sitten on varmaaan ööö, suojelusenkeli edelleen. seki on joku koirakirja.. hehe

Mitä toivot?
- Toivon, että saan pysyä terveenä, minun ystävät tulee aina oleen minun ystäviä ja sitten toivon vaan rakkautta ja rahaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti