keskiviikko 12. lokakuuta 2011

kitisen asioista X,Z,Y

 Mulla on syysloma! Tai no, meillähän ei virallisesti ole lomaa vaan etäpäiviä neljä + viikonloppu mutta tänä aikana pitäis tehdä koulujuttujakin ; essee AAC-menetelmistä ja miten niitä voi käyttää hyväksi työtehtävissä, essee jossa pohdin oman kasvatukseni vaikutusta siihen, miten suhtaudun eri kulttuureihin ja näiden kulttuurien eri edustajiin, lukea hygitenttiin, kirjoittaa nelisen sivua kahdesta eri vaihtoehtopedasta ja vertailla niitä keskenään, tehdä mediakasvatuksen tehtävä. Jaja, niin. Eli kusessa oon niin että lirinä vain käy, hehs!


Täällä syksy alkaa tehdä kunnolla tuloaan vasta nyt, mikä meinaa sitä että mie nukun suurimman osan päivästä. Mun sosiaalinen elämä on täällä suhteellisen kuollutta kun vertaa Rovaniemeen, mutta kun helkkari! Suurin osa ajasta menee kouluun, 50 minsan koulumatkaan yhteen suuntaan ja nukkumiseen, joten missä välissä mun pitäis muka jaksaa raahautua vielä johonkin?




Pakko myöntää että kattelin tänään lentoja Rovaniemelle, mutta eipäs anna rahatilanne periksi eli kerätkää mulle kolehti niin tulen käymään!



Rakkautta kaikille kivoille ja keskaria tyhmille,
Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti