maanantai 10. lokakuuta 2011

kaikkea kanssa!

minä kauniina bussissa.....

Terve vaan! Oon ihan väsynyt, vaikka en ole mitään tehnytkään. Olin koko viikonlopun lähinnä kotona ja kävin lenkillä. Oon alottanu uuden elämän, eli pitää pudottaa hieman painoa! Reilut pari viikkoa herkkulakkoa takana ja olen aloittanut vanhan harrastuksen uudelleen, nimittäin juoksemisen :) Ajattelin myös ensi viikolla ostaa palestralle kortin. Mulla oli sinne aikoinaan vuoden kortti ja se oli aluksi kovassa käytössä, mutta sitten käyttö hiipui. Ehkä taas innostun jumppailusta ja tällä kertaa olen fiksumpi ja otan vain toistaiseksi voimassaolevan kortin!

Mulla nyt ei ole mitään jänniä kuvia niin laitan noin kuukauden vanhoja kuvia meidän ekskursiolta. Käytiin Utsjoella (+ matkan varrella vaikka missä) ja oli mahtavat maisemat. En ole ennen käynyt siellä päin Lappia ja suosittelen kyllä kaikille sinne menoa jos paikka on tuntematon. :)






meidän mökki.


näitä söpöjä siellä vilisi :) 


Karigasniemi



missä hirvi?

käytiin myös saamelaismuseossa!
Niin joo.. Kuvia on tosiaan napsittu pitkin poikin ja missä sattuu (lähinnä bussissa), kun ei hirveästi ehditty pysähdellä matkalla ottamaan maisemakuvia. Tyhmää.

2 kommenttia:

  1. minusta näyttää ko oisit jo vähän pudottanuki painoa? ainaki tuon kuvan perusteella : )

    NIIN ja ihan hullua ko siellä on jo pudonnu puista lehdet ko täällä ne vasta alkaa putoilee, nyt vasta lehtipuista on tullu oranssit!

    VastaaPoista
  2. nojoo täällä on kohta jo talvi! jeeee :) tule tanja kyläään jo. jaaa nii, ööhhmm. emmie tiiä! on mulla vähän paino pudonnut, mutta tuo kuva on vaaa otettu ylhäältä päin nii ehkä siksi näyttää :D

    VastaaPoista