maanantai 29. elokuuta 2011

hei hei suomi

Huomenna siis lähtö Turkkiin. Mulla jännittää vähän. Oon yrittänyt pakata, mutta jotenkin kaikki on vielä ihan hajalla ja en ole jotenki vieläkään sisäistäny, että huomenna lähtö. Tuli kyllä nopeaa tämä reissu! Saatiin siis äkkilähtö 230e, alanyaan. Siihen sisältyy lennot, hotelli (2 tähden..), hotellin aamupala ja kuljetukset hotellille sieltä kentältä ja takaisin kentälle.

Meitä lähtee kahdeksan tyttöä ja eniten koko reissussa mulla jännittää/kauhistuttaa ne miehet siellä Turkissa. Oon jotenkin saanut sellaisen kuvan, että ne on kauhean päällekäyviä jne., mutta toivottavasti nämä ennakkoluulot ei pidä paikkaansa, tai että ne ei olisi ainakaan niin kamalan päällekäyviä kun mie luulen.

Nyt lähtee reissuun sitten oma kamera mukaan ja kuviakin varmaan tulee otettua hulluna! jotenka viikon päästä palaillaan ja pääsenkin samantien kouluun kun reissusta kotiin tulen. Oon muuten ihan hulluna intoa täynnä opiskelun kans. Kerrankin. Otin hulluna kursseja syksylle (varmaan liikaa), mutta tuleva vaihtovuosi toivottavasti motivoi minua.

Nyt morjens ja toivottavasti selviän elossa siltä reissulta :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti